Sosyal Yardım Kartı

sosyal-yardim-karti

Sosyal Yardım Kuruluşları (belediyeler, vakıflar) tarafından tespit edilen ihtiyaç sahibi ailelerin gıda, giyim, kırtasiye vb. ihtiyaçlarını daha modern bir şekilde karşılama imkânı sağlar.

Sosyal Yardım kartı hizmeti, devlet tarafından ayrılan gıda fonlarının belirlenen amaç için kullanılmasını güvence altına alırken; firmayı da operasyonel bir yükten kurtarır. Aynı zamanda yardımların ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmasında yaşanan karışıklığı ortadan kaldırır. Böylece yardıma muhtaç kişilerin onurunu incitmeyen, saygın bir hizmet sunulmasını sağlar.

Sistemin İşleyişi

•    Yardım kuruluşları tarafından ihtiyaç sahipleri belirlenir ve bir bütçe çıkarılır,
•    Bütçe sonucu çıkan liste Setcard’a iletilir.
•    Kartlar, Setcard tarafından gıda ve giyim olarak yardımın yapılacağı alana göre oluşturulur, (Bu şekilde yardımın amacına uygunluğu sağlanmış olur.)
•    En geç 1 iş günü içinde yardım ödeneği kartlara yüklenir.
•    İhtiyaç sahipleri, resmi evraklar ile yardım yapan kuruluştan imza karşılığı kartlarını teslim alır.
•    Kurum yetkilisi, kart sahibinin ne zaman, nerede ve ne miktarda harcama yaptığını internet üzerinden detaylı olarak takip edebilir.

Sistemin Avantajları

•    Yardım fonlarının doğru şekilde yönetilerek dağılımını sağlar,
•    Operasyonel yükü hafifletir,
•    İhtiyaç sahiplerine seçim özgürlüğü sağlar,
•    Yardım fonlarının doğru kişilere aktarılmasına ve suistimallerin önlenmesine yardımcı olur.