SIK SORULAN SORULAR
Uygulamayı, Android -Google Play veya IOS – Apple Store üzerinden “Setcard Mobil” adıyla indirebilirsiniz.
Yeni kullanıcı hesabı oluşturabilir veya https://app.setcard.com.tr/ adresinden, portal hesabınız için kullandığınız kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapabilirsiniz.
Uygulama için kullanıcı hesabı oluştururken, cep telefonunuza gelecek doğrulama kodu ile üyelik onayı yapmanız gerekmektedir.
Uygulamayı indikten sonra gelen ilk sayfada Giriş Yap ve Hesap Oluştur butonları bulunmaktadır. Önceden setonline üzerinden kullandığınız bir hesabınız varsa hesap bilgilerinizi girerek uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Bilgilerini eksik veya yanlış giren üyelerimiz, doğru biçimde tamamlayarak giriş yapabilirler. Cep telefonu bilgisi, girişi veya güncellemesi halinde yeni belirlenen numaraya, doğrulama kodu gönderilecektir. Üyeliğinizi doğrulayarak, uygulamayı kullanmaya devam edebilirsiniz.
Uygulama girişinde yer alan, Şifremi unuttum butonu ile uygulamada kullandığınız e-posta adresinizi ilgili alana girerek, mail adresinize gelen yeni şifreyle giriş yapabilirsiniz. İlk girişin ardından, güvenliğiniz için şifrenizi değiştirmeyi lütfen unutmayınız.
Kullanıcı mobil uygulama için yeni üyelik oluşturduğunda, eski üyeliğindeki kartı eklemeye çalıştığı zaman söz konusu kart için başka hesapta ekli uyarısı alabilmektedir. Çözümü için farklı bir mail ile daha önce oluşturmuş olduğunuz hesaptan, kullanmak istediğiniz kartı silmeniz gerekmektedir. Bu işlem için gerekli bilgiye sahip değilseniz, Setcard müşteri hizmetlerini arayabilir veya mobilbildirim@setcard.com.tr adresine mail göndererek yardım alabilirsiniz.
Uygulama üzerinden kartınıza ait güncel tüm yükleme ve bakiye bilgilerine ulaşabilirsiniz. Yaptığınız işlemler uygulamaya anında yansımaktadır.
Koordinat ikonuna bastığınızda, bulunduğunuz yerin doğru bir şekilde görünmesi gerekmektedir. Hata alınması halinde, konum ayarlarınızı kapatıp açarak tekrar giriş yapmayı deneyebilirsiniz.
Mobil ödeme yapmak için öncelikle kartınızın mobil ödeme aktivasyonunu gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
Mobil ödeme aktivasyonu, kartınızın güvenli bir şekilde mobil ödeme yapabilmesi için gerekli bir işlemdir. Fiziki kart haricinde uygulama üzerinden mobil ödeme yapmak isteyen kullanıcıların bu işlemi tamamlaması gerekmektedir.
Aktivasyon kodunuz 48 saat için geçerli olacaktır. Bu süre içerisinde aktivasyon işlemini yapmanız gerekmektedir. Bu süre içerisinde kullanılmayan kod, geçerliliğini yitirecektir.
Hesabım sayfasından Mobil ödemeyi aktifleştir butonuna tıklayın. Bağlı bulunan kartınız pinli ise pin girişi yaparak, direkt aktivasyon işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Kartınız pinli değil ise postan yapılan ilk işlemde çıkan aktivasyon kodunu girerek, mobil ödeme aktivasyonu tamlamayabilirsiniz. Yapılan bu işlem tek seferliktir.
Mobil ödeme yapılabilmesi için kartın sahibi olan firmanın izni gerekmektedir. Yetkilendirme, kurum tarafından veya kurum talebi ile Müşteri Hizmetleri tarafından gerçekleştirilir. Firmanız mobil ödeme yetkisi vermediği taktirde kartınız aktive edilse dahi mobil ödemeye açılmaz.
Mobil ödeme aktivasyonu gerçekleştirilen kartın bağlantısı silinince, (kart çıkartılınca) aktivasyon yetkisi ortadan kalkacaktır. Tekrar aktive edilmesi gerekmektedir.
Hesabım sayfasındaki kart ikonu bulunan butondan kartınızın mobil ödeme bağlantısını kesebilirsiniz.
Gift Bakiye kullanımı için Mobil ödeme izni bulunmamaktadır. Sadece nakit bakiyesi için mobil ödeme işlemi gerçekleştirilir.
Lütfen bildirim servislerinizi kontrol ederek, bildirimlere izin verildiğinden emin olun.
Mobil ödeme, tüm Türkiye’de Setcard POS’u bulunan üye işyerlerinde geçerlidir. Marketlerde de mobil ödeme kullanabilirsiniz.
Fiziki kartınızla yapacağınız harcamalardan kazandığınız Setpara’ları yine aynı şekilde mobil ödeme yaparak da kazanabilirsiniz.
Silmek istediğiniz bildirimi üzerine bastıktan sonra sil komutuyla birlikte bildirim alanından kaldırabilirsiniz. Bildirim sayfasında maksimum 20 adet bildirim görüntülenebilir, bildirimler yeniden eskiye doğru uygulama içerisinde kalacaktır.
Uygulama içinde bulunan diğer butonu ile “uygulama hakkında” kısmından, paylaşım yapılması mümkündür.
Uygulama hakkındaki soru/sorunlar için direkt olarak Talep ve Şikayet Bildirimi kısmından veya mobilbildirim@setcard.com.tr e-posta adresine yazarak bize ulaşabilirsiniz.
Hatalı bakiye girişi veya fazla tutar çekimi, fiziki kart işlem iptali gibidir. Normal satış işleminde olduğu biçimde provizyon kodu girilerek iptal edilebilir. İşlem iptalleri, fiziki kart ile yapılabilmektedir. Karekod okutarak işlem iptali yapılamamaktadır.
Harita üzerinde görünen yıldızlı noktalar, harcama yapabileceğiniz Setpara anlaşmalı üye iş yerlerinin konumlarını belirtmektedir.
Mobil uygulamaya en fazla 3 (Üç) kart eklenebilmektedir. Üçten fazla kart eklenmek istenilen durumlarda “Daha fazla kart ekleyemezsiniz. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçiniz.” bilgilendirme metni ile karşılaşılır.
Hesabım sayfasında görünen bakiye, Mobil Ödeme uygulaması üzerine kayıtlı kartlarınızın, toplam bakiyesini göstermektedir. Mobil uygulamaya açtığınız kartın bakiyesini kontrol etmeniz gerekmektedir. Hesabım sayfasından ekranı sağdan sola olacak şekilde kaydırarak, kartlarınız arasında gezebilir, mevcut bakiyelerinizi ayrı ayrı inceleyebilirsiniz.
Kazanılan Setpara’lar, harcama slipleri ya da mobil uygulama üzerinden takip edilebilir. Güncel bakiyeye direkt eklendiğinden, mobil uygulama içerisinde görünen Setpara, bilgilendirme amaçlı olarak, yıl içerisinde kazanılan toplam Setpara tutarını göstermektedir.
Kartın üzerindeki şimşek işareti, aktivasyon istendiği halde söz konusu işleminin yapılmadığını veya kartın henüz mobil ödemeye açılmadığını ifade eder.
Mobil uygulamadan aktivasyon isteğinde bulunduktan sonra yapılacak ilk satış işlemi için 24 saat beklenmesi ve aktivasyon işleminin geçerliliğinin kaybolması sebebiyle ortaya çıkmaktadır.
Uygulamaya puan vermek için yıldız üzerine basılı tutarak, sağa doğru kaydırmanız gerekmektedir.
Kart ile yapılan işlemlerde, satış slibinde gift ve nakit bakiye bilgisi birlikte bulunmaktadır. Ancak mobil ödeme yapıldığında sadece nakit bakiye bilgisi çıkmaktadır. Şu an için gift bakiyesi ile işlem yapılmadığından sliplerdeki bilgilendirme bu şekilde çıkmaktadır.
Şu an için hesap hareketlerine yansıyan işlemlerde, fiziki kart veya mobil ödeme tercihine göre bir ayrım bulunmamaktadır. İşlemin fiziki mi yoksa mobil olarak mı yapıldığını öğrenmek için müşteri hizmetlerinden yardım alabilirsiniz.
Mobil Uygulamanın çoklu oturum özelliği bulunmaktadır. Aynı hesap bilgisiyle faklı telefonlarda kullanılabilmektedir.
Uygulamada, hesap hareketlerinde yapılan son 50 işlemin bilgisi görünmektedir. 51. işlem yapıldığında ilk işlem otomatik olarak hesap hareketlerinden kalkmaktadır.